Ce recomand: Spuma de curatare Avon Solutions Pure Pore-Fection si Crema de zi Hydra Radiance

(Click pe imagine pentru marire)

Am un tip de ten foarte dificil. Am avut acnee urata cand eram mai mica, ramasesm cu pete-cicatrici pe fata ca le mai si storceam (NU STOARCETI COSURILE infigand unghiile in piele!!! Va bat cu mana mea!). Am ajuns sa am un tip de ten care se ingrasa binisor de-a lungul zilei, dar care se usuca langa gura si pe nari. De aici tot chinul de a-mi usca fata ca sa nu se mai ingrase. BAD CHOICE. Fata nu trebuie fortata la uscare, nici cu sapun, nici cu alcoocl medicinal. Secretia naturala a pielii se inrautateste prin aceste metode.

Acum 2 saptamani am cuparat spuma asta din poza. Se foloseste pe post de sapun de fata. In tub e lichid, dar, din cauza dozatorului,  pe degete ajunge spuma. O singura apasare pe dozator furnizeaza destula spuma pentru fata si gat. O folosesc de 2 ori pe zi – dimineata la trezire si seara dupa demachiere. In afara faptului ca secretia mea de sebum s-a diminuat treptat, fata ramane mata mai mult timp si asta place la MooNy.

Tot din cauza tenului care il am, nu imi permit sa folosesc crema hidratanta be baza uleioasa. De aceea am ales una pe baza de apa, care intra repede in piele si nu lasa urme, nu lasa grasime pe fata, nu miroase urat, nici strident. Este fina, intra rapid in piele, hidrateaza intensiv si o ador. Am inteles ca o sa capete un nou look si un nou ambalaj impartit in 2 (crema de zi+crema de noapte in acelasi borcanel).

Asa ca, pentru cele care au tenul aseamanator pentru mine, le recomand calduros spuma pentru eliminarea sebumului sin viata si machiajul zilnic. iar pentru toate fetele care doresc hidratare fara remasite uleioase, le recomand crema pe baza de apa. ATENTIE pentru cele care au reactii alergice la factorii SPF, crema are contine SPF 15 in ambele variante.

Sper ca am fost de ajutor!

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

