Un pahar de vorba: mitul despre mainile pricepute ale frizerului/stilistului

Parca de mica imi tot trecea pe la urechi ca daca frizerul are mana bune, iti creste parul mai repede. Nu stiam daca este adevarat, dar nici n-am testat prea mult: in fara de mana mea si a Adrianei (stilista/tipa care ma tunde de 8 ani) nu prea a dat nimeni prin podoaba mea capilara.

Ceea ce stiu sigur este ca firul de par asre straturi. Straturi care daca le tai gresit organismul trebuie sa pun efort sa le repare inainte sa aloce resurse pentru cresterea in lungime. Calitate inainte de toate. Deci, daca cineva stie CUM sa taie asa invat sa minimizeze efortul pentru reparare, atunci toata energia se va canaliza catre cresterea in lungime.

Ceea ce stiu 100% sigur este treaba cu diferentele dintre parul drept si parul cret/ondulat.

Firul de par drept este ca un tub de carton. Cilindric. De aceea, cand fetele cu par drept se chinuie sa il increteasca, buclele nu rezista mai mult de cateva ore. E ca si cum ai lua un cilindru de carton dur si ai incerca sa il indoi… garantez ca nu prea o sa iti iasa.

Firul de par cret, este ca o paglica. O panglica pe care o poti face oricum, o poti indoi, o poti inoda (ca rar gasesti fete cu par drept cu o surpriza in persoana unui mic nod de par), ii poti face orice, inclusiv sa o indrepti. De aceea femeile ucu par cret au cele mai multe variante de coafura cand vine vorba sa aleaga un stil.

Firul meu de par? Ondulat. Ieri mi-am readus la viata scarile care disparusera de cand parul a crescut (adica foarfeca si maniile mele au reintalnit parul si au luat cam 3cm din lungime si varfuri usor arse). 12cm in 5 luni. Eu zic ca Adriana mea are mana buna. Dar si eu. Ca imi creste repede cand il ai scurtez din proprie initiativa.

Voi aveti o persoana care va tunde parul dupa care sa spuneti ca firul creste mai repede?

Tags: , , , ,

Leave a Reply

